Balçova'da hedef: hızlı çözüm, iyi hizmet

Balçova Belediyesi vatandaşın şikayet ve taleplerine kısa sürede çözüm bulmak için çalışma başlattı.

Başkan Onur Yiğit’in talimatıyla Halkla İlişkiler Birimi güçlendirilirken kolay ulaşılan belediye modelini yaratarak hızlı çözüm ve iyi hizmetin hedeflendiği ifade edildi.

Vatandaş, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve esnafın kolay ulaşacağı sistem kuruldu. Telefon, mesaj, mail, web sitesi ve sosyal medya üzerinden gelen şikayet, talep ve önerileri ilgili müdürlüklere aktaran birim görevlileri, acil çözüm için de saha ekiplerini harekete geçiriyor. İlçe sakinlerinin Balçova Kaymakamlığı ve İzmir Büyükşehir Belediyesi ile temas kurmasını sağlayan ve köprü görevi gören Halkla İlişkiler Birimi, gazi ve şehit aileleri ile de sürekli temas kuruyor. Balçova’da bulunan 110 gazi ve şehit ailesini arayan birim, istek ve taleplerini yerine getirmek için çalışıyor.

Hızlı çözüm ve iyi hizmet hedefinde olduklarını belirten Belediye Başkanı Onur Yiğit, “Ulaşılabilir belediye olmanın gayreti içindeyiz. Vatandaşın muhatap bulması, sorununun hızlı şekilde giderilmesi en büyük amacımızdır. Balçova’mızı daha yaşanır, daha temiz ve güzel yapmanın ve bunun için gece gündüz çalışmanın sözünü verdik. Bu sözümüzü unutmadan yolumuza devam edeceğiz” diye konuştu.