Çiğli Belediyesi Yenilenen Yüzüyle Vatandaşın Hizmetinde

Halka daha hızlı ve konforlu hizmet sunmak amacıyla bir süredir tadilatta olan Çiğli Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, yenilenen yüzü ve Covid-19 salgınına karşı alınan tedbirlerle hizmet vermeye başladı. 

Vatandaşların vergi ödemeleri, başvuru işlemleri ve evrak temini için sıklıkla ziyaret ettiği Mali Hizmetler Müdürlüğü bir süredir devam eden yenileme çalışmaları tamamlandı. Covid-19 salgınıyla mücadelede önem teşkil eden sosyal mesafe kuralına göre dizayn edilen müdürlük yenilen haliyle çok daha işlevsel bir yapıya kavuşturuldu. Girişlerde Hes Kodu sorgulama ve ateş ölçme işlemlerinin yapıldığı müdürlüğün belirli yerlerine el dezenfektan noktaları kuruldu. Haftanın ilk günü itibarıyla işlerini halletmek için Belediyeye gelen vatandaşlar, müdürlüğün eski haline nazaran çok daha ferah olduğunu ve yenilenen yapısıyla işlemlerin daha hızlı sonuçlandığı ifade ettiler. 

Başkan Gümrükçü: “Güvenli ve hızlı hizmet sunacağız”

Halka daha iyi hizmet sunmak adına reform niteliğindeki çalışmaları bir bir hayata geçirdiklerini eden Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü, “Vatandaşlarımızı Belediyemizde en sık misafir ettiğimiz Mali Hizmetler Müdürlüğümüzü işlevsel ve güvenli kılmak amacıyla bir süre önce başlattığımız tadilat çalışmalarımızı noktaladık. Gelir birimimizi baştan aşağı yeniledik. Danışma noktası ve bekleme alanı gibi kullanım alanları oluşturduk. Covid-19 salgınına karşı her türlü tedbiri aldık. Dezenfekte çalışmalarımızı her gün düzenli olarak yapıyoruz. Çiğlili hemşehrilerimiz artık işlerini çok daha çabuk ve güvenli olarak halledebilecekler” dedi. 

çiğli belediyesi mali hizmetler müdürlüğü hes kodu covid-19 salgını çiğli belediye başkanı utku gümrükçü