HYATT REGENCY İZMİR İSTİNYE PARK OTELE ETİK'TEN BAŞARI PLAKETİ
Ege Turistik İşletmeler ve Konaklamalar Birliği (ETİK) Yönetim Kurulu, İzmir'in en değerli yatırımlarını ödüllendirmeye devam ediyor.
Verdiği hizmetlerle birinci yılını üstün başarıyla tamamlayan Hyatt Regency İzmir İstinye Park Oteli, ETİK tarafından verilen başarı plaketinin sahibi oldu. Plaket takdiminde Hyatt Regency İzmir İstinye Park Otelin, İzmir turizmine yeni bir soluk, yeni bir heyecan ve yeni bir güç verdiğine dikkat çekildi.
Hyatt Regency İzmir İstinye Park, İzmir ulaşım ağının ortasında konuşlanması, tamamı deniz gören 160 odası, 430 milyon dolarlık yatırım maliyeti, geniş katılımlı kongrelere, eğlence ve sosyal etkinliklere ev sahipliği yapan donanımlı ve büyük salonları, spor, spa aktivasyon alanları, enerji, ışık ve klimaları kontrol eden sensör, odalara anahtar kullanmadan mobil giriş imkanı sağlayan otomasyon sistemleri gibi dünya turizm devleriyle rekabet eden özelliklere sahip. Güneş panelleri ve çevreye duyarlı diğer donanımlarıyla yüksek teknolojiler kullanıyor. Üçkuyular feribot iskelesi, Fahrettin Altay Metro ve Tramvay Durağı, otobüs aktarma merkezi ile kendi segmentinde Adnan Menderes Havaalanına en yakın otel konumunda.
Türkiye Otelciler Federasyonu(TÜROFED)Başkan yardımcısı ve ETİK Başkanı Mehmet İşler başkanlığında, yönetim kurulu üyesi Bilge Durdu İşler ve Genel Koordinatör Leman Erçam’dan oluşan ETİK Heyeti, Hyatt Regency İzmir İstinyePark Otel Genel Müdürü Zafer Canbaz’ı ziyaret etti. Canbaz’ın refakatinde oteli gezerek ayrıntılı bilgi alan heyet, yakın bölgelerdeki savaşlar, yüzyılın felaketi deprem gibi birçok olumsuz etkene rağmen, çok başarılı bir hizmet yılı geçirerek İzmir ve Türk turizmine yaptıkları büyük katkılar için işletme adına kendisine birliğin plaketini takdim etti.
MİNNETTARIZ
ETİK Başkanı Mehmet İşler, plaket takdiminde, yapılan büyük yatırım ve bir yıllık işletme başarısı için İzmir’li turizmciler olarak minnettar olduklarını belirtti. Mehmet İşler; “430 milyon dolarla İzmir’e yapılan en büyük yatırım. Bu yatırımın taçlandırılmış markası Hyatt Regency İzmir İstinyePark’ın çok kıymetli Genel Müdürü Zafer Canbaz’a bir yılın sonunda, İzmir turizmine yeni bir soluk, yeni bir heyecan ve yeni bir güç verdiği için minnettarız. Bu bir yıllık başarısının sonucunda da Ege Turistik İşletmeler ve Otelciler Birliği olarak, kendisini tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz. Daha nice başarılara ulaşacağına tüm sektör olarak gönülden inanıyoruz” dedi.
HEDEFİMİZ TÜRKİYE’DE ŞEHİR OTELCİLİĞİNE YENİ BİR SOLUK AÇMAK
Hyatt Regency İzmir İstinye Park Otel Genel Müdürü Zafer Canbaz, 30 yıllık turizmci olduğunu, bu projeyi yapmak ve açmak için İstanbul’dan İzmir’e 2 yıl önce geldiğini ve tüm olumsuz koşullara rağmen çok başarılı bir sezon geçirdiklerini söyledi. Zafer Canbaz; “Hyatt Regency İzmir İstinye Park Oteli 16 Aralık 2022’de hizmete girdi. 14 ay içerisinde deprem, seçim, yüksek enflasyon gibi bütün negatif etkenlere rağmen iyi bir sene geçirdik. Amacımız İzmir’de ve Türkiye’de şehir otelciliğinde yeni bir soluk açmak. İzmir’e çok iyi bir ürün yaptığımızı düşünüyoruz. Amacımız üründen ziyade hizmet kalitesini çok ciddi şekilde yukarıya getirip, İzmir turizminin hak ettiği seviyede otelcilik yapabilmek. Bir yılın sonunda ETİK Başkanımız ve değerli heyeti bizi onurlandırdı. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz” dedi.